دانلود پاورپوینت کنفرانس مهدکودک
این فایل شامل 48 اسلاید می باشد که آماده جهت ارائه در کنفرانس می باشد.
گوشه ای از مطلب:
- آموزش پیش دبستانی جریان قانونمند و هدفداری از تربیت به معنای اعم است که کودکان گروه های سنی ۵ تا ۶ سالگی را براساس خصوصیات و سطح پیشرفتشان با فراهم نمودن محیطی سرشار از انگیزه پوشش میدهد. در این جریان ، پیشرفت فیزیکی، عقلانی، روحی و اجتماعیکودکان به بهترین وجه در مسیر ارزشهای فرهنگی جامعه هدایت میشود.مقطع پیشدبستانی، مرحله ای است که پیشرفت کودک بسیار سریع است. آموزش فراهم شده در ایندوران ، بر روند پیشرفت کودک در سالهای آتی تأثیر بسیار دارد.
- برنامههای کودکستانها متنوع است، که از مراکز کودک محروم تا معلم محور در نوسان هستند. در کودکستانهای کودک محور ، معلمان فعالیتهای گوناگون را ارائه میدهند که کودکان میتوانند از بین آنها انتخاب کنند و قسمت عمده روز ، در بازی آزاد هدف میشود. در مقابل ، کودکستانهای تحصیلی ، معلمان برنامه را تنظیم کنند. در این کودکستانها ، به کودکان حروف الفبا ، اعداد ، رنگها ، شکلها ، مهارتهای تحصیلی را از طریق تکرار و تمرین ، آموزش میدهند و بر بازی تاکید نمیشود.
- انون خانواده نخستین نهاد اجتماعی است که کودک در آن پرورش می یابد و می آموزد که چگونه رفتار اجتماعی داشته باشد . در محیط های اجتماعی نظیر مهد کودک ، نهادهای دیگری به جز خانواده در آموزش هنجارها و ارزش ها به فرزندان دخالت دارند و با افزایش سن کودک به مرور از نقش خانواده ها کاسته و بر نقش این کانون ها در الگودهی به شخصیت کودک افزوده می شود .
این فایل شامل:
چکیده
مقدمه
- ظهور مراکز پیش دبستانی
- وضعیت مهدکودک ها و مرکز پیش دبستانی در ایران و جهان
ضرورت طرح
- تاریخچه آموزش پیش دبستانی
- ویژگی های مهدکودک خوب
- جدی گرفتن نقش مهد کودک ها در تربیت کودکان
- در تربیت اجتماعی به کودکان چه بیاموزیم؟
- اهمیت و ضرورت آموزش و پرورش پیش از دبستان
- آیا دوره پیش دبستانی لازم است؟
- آیا مهد کودک خوب است یا بد؟
- کودک و معماری
- دریافت حسی کودک از فضا
- روانشناسی کودک دبستانی من
مطالعات تطبیقی
- ساختار آموزشی
- کودکستان و مهد کودک
- اهداف آموزشی
- معضلات آموزشی
- ساختارآموزشی
- اهداف آموزشی
برنامه ریزی فیزیکی طرح
- انواع مهد کودک ها
- تعریف مهد کودک
نتیجه گیری
منابع و مأخذ
رمز فایل:
memarcad.com
[parspalpaiddownloads id=”88″]